Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DONG ZHUO
zal ik beter maar niet doen.... in bikini.... mijn vrouwke zou nogal ogen trekken en mijne gebuur verwijt mij gegarrandeerd van "voil jeannet" ! 
|
Toen wij jaren geleden nieuwe buren kregen was onze eerste ontmoeting ook niet evident.
De nieuwe buurman (wij hadden nog geen kennis gemaakt) was in zijn tuin bezig en hij hoorde ons buiten op het terras babbelen. Omdat hij een trapladder aan't gebruiken was zette hij die tegen de schutting met de bedoeling even snel over de schutting kennis te maken.
Hij keek echter recht op een terrastafel met een vijftal flessen sterke drank, ne grote zak wiet, drie mensen die half op ne stoel hingen en eentje die liggend op't gras via een wc-rolletje aan ne gigantische joint aan't lurken was. Dat was ik.
Omdat hij zag dat wij hem ook gezien hadden kon hij niet stilletjes terugkruipen en kon dus niet anders dan zich voorstellen. Waarna wij, ladderzat en pokkestoned allemaal in de slappe lach schoten...
Buurman is stilletjes verdwenen en ik ben diezelfde avond op een heel vriendelijke manier (ik geloof zelfs dat ik 2 (twee) flessen wijn meehad) uitleg gaan verschaffen en verontschuldigingen gaan overbrengen.
Hij kon er wel mee lachen en dat kan hij nu, jaren later nog steeds.
Leuke buren hebben wij.