Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Als ik deze topic doorlees kom ik tot de conclusie dat knick name ancapa, met reeds meer dan 4.000 postings, en jurgen verstreken één en dezelfde persoon zijn.
In de eerste postings van deze topic was dit verre van duidelijk: " ik heb Verstrepen ontmoet en...." ancapa was zo'n een derde die het opnam. Misleiding.
Als je dan de psotings van Verstrepen/ancapa doorleest dan blijkt net hetzelfde als zijn TV optreden: geen inhoud maar wel een brutaal bekje.
Als TV presentator van " Zwart Wit" op VT4 voor jongeren was hij in staat alles te doen botsen, lekker aan anti politiek doen. De reden van zijn ontslag is niet het VB, want VT4 is een commerciële zender die alleen maar kijkt naar kijkcijfers, maar wel zijn arrogante houding. Een dwarsligger, een tegendraadse persoon.
Hij kon perfect aan anti politiek doen. Aan politiek doen, dat ligt iets anders. Minder arrogantie. Meer inhoud. Progressief rechts inhoud geven aan rechts, akkoord, maar Verstrepen zal dat niet doen. Om bovenvermelde redenen.
|
dat zou te veel eer zijn

ik woon in Brussel. Jurgen niet !
Ik heb Jurgen al drie keer gesproken en hij is echt een toffe gast, vrij, vrank, onafhankelijk, geen blad voor de mond, voor de vrijemeningsuiting, daar gaan we nog van verschieten...
[size=7]
FREEDOM OF SPEECH[/size]