Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2004, 08:18   #25
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Uiteraard is dit niet goed te spreken. Maar sommigen hier knopen daar direct het Vlaams Blok aan vast.
Wat er gebeurd is, heeft niets met het Vlaams Blok te maken. Uiteraard is het voor velen hier leuk hé, ze kunnen nog eens afgeven op ons.
Doe gerust zou ik zeggen, ik zal er niet van wakker liggen, integendeel zelfs, ik begin al te lachen als ik eraan denk dat straks The Piano weer zijn zever zal spuien hier
Onze kiezers beseffen heus wel dat het Vlaams Blok, noch het programma dat de partij vertegenwoordigt, hier iets mee te maken hebben.
Met het programma heeft dit niets te maken, maar een MANDATARIS heeft wel veel met het Blok te maken. Een mandataris vervult een functie, waarvoor de partij hem/haar afgevaardigd heeft en de partij heeft dan ook vertrouwen in die persoon. Een mandataris moet het beeld van de partij vertegenwoordigen.
Het blok zou dus maar beter afstand nemen van zulke gewelddadige personen. En al die verhalen van de laatste weken maken toch duidelijk dat de Blokstructuur niet echt goed is in geschikte mensen vinden om een mandaat te bekleden, hoor.

Ik wil nogmaals toevoegen dat het verhaal van de VLD-schutter ook uitgebreid in het nieuws kwam. Ook allemaal omdat het een mandataris van een partij betrof. En geen Vlaams Blokker, dus stop de onnozele hetze verhalen!