Los bericht bekijken
Oud 14 juli 2010, 18:34   #7
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Toen ik ,heel recent nog in een Vlaams bos rondliep was het grootste dier dat mij onder ogen kwam een ree...

Geen bruine beren,wisenten,herten...wolven...lynxen.......alle maal beestjes die hier eigenlijk ooit rondliepen....

Laat ons vooral geen kritiek hebben op anderen...We hebben er hier voor gezorgd dat wij de top-predator en ongeveer het grootste dier zijn,welnu,dit proces is ook in Afrika bezig....
Dus met andere woorden moet de mens volgens u steeds weer dezelfde fout maken op een andere locatie op een ander moment in de tijd. Mij is altijd geleerd dat men met leren van zijn fouten; u deelt die mening blijkbaar niet.
Ook kritiek is onontbeerlijk, want enkel door kritische te zijn en rekening te houden kan men zich verbeteren.

Dus als u drugsverlaafde bent geweest, dan mag u uw zoon niet behoeden voor het gebruik van drugs aangezien u zelfs drugsverslaafde bent geweest.

Welnu, dat is inderdaad de blauwdruk hoe je alles op deze planeet binnen de kortste keren naar de vaantjes kan helpen. Ik vind het dan ook ronduit een bijzonder dwaze en kortzichtige redenering.

In dit speciefieke geval zullen de dieren de pineut zijn en de generaties achter ons zullen zich afvragen wat ons bezielde en hoe we zo dom konden zijn om het zover te laten komen. Het is immers een onomkeerbaar proces.

Zoals zo vaak is ook hier wederom het stellen van de foute prioriteiten de oorzaak en dat is ook hetgene dat het mensom uiteindelijk ten val zal brengen.

Om met Einstein zijn woorden te eindigen;

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden