Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Moby
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Het gaat ook om meerdere criminele feiten. Dus als jou uitspraken juist zijn, zijn die van het blok ook juist, mag ik van jou uitleg afleiden dan é.
|
Ik deed die post omdat je maar bleef doorhameren en ik niet steeds hetzelfde wilde herhalen. Mijn bedoeling was om te bewijzen dat allochtonen geen oneerlijke mensen zijn.
En die "veralgemening" vond ik grappig omdat het Vlaams Blok daar juist om bekend staat.
Als je wat beter mijn posts leest dan weet je dat ik niet iedereen een racist noem of dergelijke. Ik zeg "sommige" en dat eentje de hele boel kan verzieken...
Ik heb vrienden van verschillende nationaliteiten en ze zijn wat verschillend in hun denken en doen, en ik vind het heel leerrijk. Ik zal dus nooit veralgemenen...
|
Wanneer ik negatief spreek over mensen spreek ik nooit over een hele soort om het zo maar te zeggen. Indien ik het over criminelen heb, heb ik het over criminelen en niemand anders. Dat anderen hiervan alle allochtonen maken moeten zij weten, ik bedoel er dat allesinds niet mee. Trouwens ivm vooroordelen die men mij soms verwijt. Er zijn er heeeeeeeeeel veel hier op dit forum die blijven denken of zelfs zeggen dat ik een vb ben. Awel wat voor een vooroordeel is dat wel niet. Indien je wat negatief doet over vreemdelingen en je hebt daarbij wat vb achtige ideeen dan ben je automatisch een blokker en een rascist, wat gewoon belachelijk is.
Ik zelf ben nu wel belg en ik voel me ook belg. Ik werk in een groep van ongeveer 12 man in een zeer groot bedrijf in Nederland. Ik heb een Turkse, Nederlandse, Engelse, Amerikaanse, Indier, Schot, Mexicaanse en een Russische als collega's, allemaal in deze kleine groep op dezelfde afdeling. Wij kunnen stuk voor stuk heel goed met elkaar opschieten wat absoluut niet zou kunnen indien iemand van ons een rascist zou zijn hoor, vergeet het maar. Ook ga ik eind september op vakantie naar Turkije op vakantie, zou ik volgens mij niet doen indien ik een rascist was.
Ps: doorhameren, kerel wij zijn hier verdomme op een discussie forum, dus als jij of ik hier iets wil duidelijk maken moet je niet na 1 posting stoppen, en telkens hetzelfde zeggen is inderdaad niet zo slim.