Los bericht bekijken
Oud 15 juli 2010, 22:12   #72
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
"Bijde"?

Ik denk dat je stilaan de onhoudbaarheid van je stelling wel begint in te zien... Het is niet omdat iemand een goed doel opricht, dat hij of zij het ook volledig moet financieren. Meestal wordt een stichting gefinancierd door geldinzamelingen, giften, schenkingen en legaten. Er is geen enkele aanwijzing dat de filantropische organisaties van de koningin gefinancierd worden met overheidsgeld, laat staan met de koninklijke dotaties. Ik vraag me trouwens af of je je er van bewust bent dat de koninklijke familie over een privé-kapitaal beschikt...

Hoedanook is het wel èrg laag bij de gronds om hier te komen beweren dat koningin Paola een "hebzuchtig zelfingenomen rotwijf [is] dat alleen inzit met zichzelf". Misschien zal je voortaan wat meer fatsoen aan de dag kunnen leggen, nu je weet dat de koningin zich inzet voor allerlei goede doelen.
Zich inzet voor goede doelen ?!! Gewoon publiciteit. Deze madam zal daarvoor een legertje knechten hebben, die AL het werk doen, betalen doet zij met ons geld, en voor de rest leeft ze haar leventje, en zet zich voor niks anders in dan voor haar eigen. Wees toch niet zo verschrikkellijk naïf, brave man, de wereld zit niet zo inéén als in uw dromen, hoor...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden