Los bericht bekijken
Oud 16 juli 2010, 12:45   #49
AsGardSGO
Minister
 
AsGardSGO's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 3.353
Standaard

Diegene die regelmatig de bus moeten of willen nemen weten wel waar ze hun tickets moeten of kunnen kopen lijkt me.
De verantwoordelijkheid van inlichten van de reizigers ligt uiteraard in de eerste plaats bij De Lijn, daar is geen weg naast uiteraard en als ze ergens tekort schieten ja dan moet dat opgelost worden door hun. Als klant heb je tenslotte ook zelf een klein beetje de plicht om je op voorhand in te lichten.

Maar het probleem is niet zozeer de klantvriendelijkheid van De Lijn hoor die is doorgaans goed genoeg. De onvriendelijkheid en onredelijkheid van de reizigers is een heel paar andere mouwen daarentegen! Dat is eerder een groter probleem dan de gebreken van De Lijn en hun medewerkers.
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom."
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden