Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2004, 11:29   #156
Extinct
Partijlid

Extinct's schermafbeelding

Standaard

TL,

Hier zijn nog een paar vragen waarop je niet geantwoord hebt!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Extinct
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TL
Ze worden hier wanhopig...
Misschien is zijn vrouw een buitenaards wezen met dodende ogen, misschien zitten we allemaal in een matrix en is het leven maar een droom, ... Geef nu toe: ziet ze er uit als iemand die veel aan sport doet? Maar ja, schijn kan bedriegen!

Als een moslim iets uitspookt, gaan jullie dan ook zijn achtergrond/motivering na? Want blijkbaar zijn er redenen om de wet te overtreden!

TL
Ten eerste : Wie is "Ze" en "Jullie"? Word ik een bepaalde categorie gestoken omdat ik een zaak objectief wil bekijken? Heb ik ooit iets negatief over moslims of de Islam gezegd?

Ten Tweede : "ziet ze er uit als iemand die veel aan sport doet?" Dus volgens jou hebben all mensen die sport beoefenen een bepaald profiel? Gespierde verzorgde mensen? Is het dat wat je wil zeggen? Als een een kijkje gaan nemen in fitnesscentra of Budo centra?

Ten derde : Als men geoefend zijn in een gevechtsport wordt je lichaam wel degelijk als een wapen aanzien. daarom is wettige zelfverdediging voor een geoefende budoka enkel mogelijk ten overstaan ven een gewapende aanvaller. Deze redenering geld dan ook in de omgekeerde richting.