Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix
Ik kan je deels volgen, maar MRM eerder defenestreren had onze partij zeer zuur kunnen opbreken. Ze speelt nu al de vermoorde onschuld met een glimlachje van het is FDW die mij dit gelapt heeft. Nonszins! Ze heeft het haar allemaal zelf gelapt!
Door haar immense populariteit had Bruno zijn vingers heel erg kunnen verbranden aan Morel. Niemand wist wat je daarmee moest doen. Ook was nog niet helemaal te bewijzen wie er nu achter al die perslekken zat de hele tijd... na verloop van tijd is duidelijk geworden dat Morel actief samenwerkte met Cochez. Zowat de ergste vijand van onze partij. En waarom??? Omdat ze haar persoonlijke ambities niet kon waarmaken.
Het ergste is dat ze dik 2 jaar aan een stuk de partij ernstig schade heeft kunnen berokkenen en mensen tegen elkaar heeft opgezet. Dat is iets wat we misschien nog wel even moeten uitzweten, het zij zo.
Het is trouwens door haar poppemiekesgedoe dat hervormingen van Bruno in de media volledig naar het tweede plan zijn verschoven. Op den duur was het zo erg dat we alleen nog maar op tv kwamen om uit te mogen leggen wat marie rose nu weer had zitten rondkwetteren.
Ik herinner mij als de dag van gister hoe ik ze op Radio 1 hoorde verkondigen dat het niet goedkeuren van de visietekst niets te maken had met haar persoon die ondervoorzitster wou worden, eventjes later heette het dat men juist wel haar op zij had geschoven. En blablabla. Als ge het van kortbij volgde hoorde ge ze soms gewoon van minuut tot minuut iets anders verkondigen. Zum kotsen!
|
Waarmee u, als ik u goed begrijp, mijn stelling met zoveel woorden bevestigt.