Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2010, 15:43   #11427
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Toch heb ik een brutale vraag aan je. Mij viel het - tijdens de discussies/gesprekken/onderonsjes op dit forum - vaak op dat de woede tegenover Nederland vooral begon op te steken bij jou wanneer de heriniging ter sprake kwam
Ten eerste is er geen woede.
Teleurstelling mss, een grotere terughoudendheid zeker.

Ten tweede maakt niet zozeer de annexatie op zich het onderwerp uit van mijn terughoudendheid, maar eerder de manier waarop Nederlanders zich aanstellen.

Ik heb in die discussies de Nederlanders op een andere manier leren kennen. Vermoedelijk omdat de Nederlanders die ik tot nu toe me eerder als een toerist en klant hebben behandeld, of vanuit een gastvrij perspectief en hier eerder als een hindernis, ik weet het niet.

Mensen zoals Ernst die geen enkele kans tot trollen laten voorbij gaan, mensen zoals Sus Iratus die walgelijk racistisch zijn, en het feit dat vele Nederlanders voor een racistische partij hebben gestemd doen er ook geen goed aan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Gewoon een vraag hoor. Ik zie niet in wat er zo 'arrogant' is aan het gedrag van de Nederlander op dit forum.
Mss omwille van je hypocriete blinde oog voor de clichés over Belgen die steeds de revue passeren op dit forum.

Laatst gewijzigd door Alboreto : 18 juli 2010 om 15:57.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden