Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Ik had het wel specifiek over Heule. Dat zou je toch moeten gelezen hebben in de post waarop je repliceerde. Ik ben geboren en getogen in Heule.
Waar haal je het vandaan dat die "echte" Belgen er vroeger geen problemen mee hadden en nu wel?
Waar haal je het vandaan dat de "nieuwe" Belgen er iets mee te maken hebben?
Lees nog eens goed wat ik schreef.
|
En waar heb ik gezet dat het over Heule ging? Spreekt vanzelf dat dat "probleem" een beetje uitgebreider is dan de zone Heulen!
Toen ik zelf nog een kind was waren al heel wat zwembaden voorzien van een kleine cafetaria of whatever met zicht op de zwemkom zelf: ik herhaal dus dat ik toen en de jaren eropvolgend daar nooit heb horen over discussiëren! Maar sinds de verrijkers hier rondlopen moeten de ruiten afgeplakt worden, er zou eens een man hun kunnen zien!Ook op andere plaatsen wordt de autochtone bevolking lastig gevallen door hetzelfde soort verrijkers! De openluchtzwembaden enz in zones waar de mensen gedurende de zomer zich komen ontspannen hebben weer een hoop last van een bepaald soort ingevoerd crapuul dat jaar na jaar daar de zaken komt verpesten. Politie moet weer extra ingezet worden, de bussen begeleiding krijgen enz enz.
Men zoekt weer naar middelen om daar iets tegen te doen met pasjes enz maar het multiculwereldje zal straks weer staan steigeren zeker? Ze gaan weer eens racisme en mensenrechten kunnen bovenhalen...