Los bericht bekijken
Oud 20 juli 2010, 19:50   #91
Moslim!
Parlementslid

Moslim!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Lekker naief...de meeste zelfmoordaanslagen zijn gepleegd in oprecht geloof in de islam(strijd)...dus nee een belangrijke deel van de moslims vindt geweld aanvaardbaar...dem eeste conflictgebieden bevinden zich trouwens in islamgebied...

Vlaanderen is van vlamingen en vreemdelingen die zich bereid verklaren om zich te integreren...dus zeker niet van boerkaliefhebbers...

Op dit forum hier zitten iig geen gematigde moslims...gematigde katholieken (bijna iedereen ) kennen geen jota van de bijbel en zullen nooit fanatiek of radicaal reageren op kritieken..

Een gematigde moslim is iemand die niet vies is van een pintje en een kortelet...en niet beschaamd om zonder hoofddoekje buiten te komen

Dus u bent van mening dat een moslim zijn geloof moeten relativeren en de regels van de islam af en toe naast zich neerleggen om integraal een plaats te verdienen in deze maatschappij? Hoe zit het dan met niet moslims die andere gebruiken hebben (joden, hindoes etc) of vegetariers of mensen die gewoon niet drinken?
Ik ben geen gematigde moslim want ik leef fundamenteel volgens de islam in welk opzicht botst dat met de maatschappij? In mijn dagelijks leven nooit, maar u denkt daar anders over?
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden