Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2010, 10:47   #9
Cdude
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 april 2010
Berichten: 14.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
*biep*
Welkom bij de klantendienst van ...
Ter verbetering van onze diensten kan dit gesprek worden opgenomen ter verbetering van onzen diensten.
Druk op 1 als je in het Frans wil worden bediend.
Druk op 2 voor Nederlands.
Druk op 3 voor Engels.
Druk op 4 voor een andere keuze.
*biep... drukt op 2 na de DTMF te hebben aangeschakeld*
Druk op 1 als u een vraag heeft over onze rekeningen.
Druk op 2 als u een vraag heeft over onze producten.
Druk op 3 als u een technische storing ervaart.
Druk op 4 voor andere vragen.
*biep... drukt op 4 hopende dat DTMF nog ingeschakeld staat*
Dank u voor uw wachten... we schakelen u meteen door naar een medewerker.
*biep... een half uur Die Blaue Donau in prachtige op 3400 Hz afgesneden telefoonkwaliteit*
*biep biep biep*... de lijn wordt opgehangen. Waarom is onduidelijk.

Herproberen dus....

Ik koop niet voor niets nog headsets voor mijn telefoon. Dan kan ik tenminste iets met mijn leven doen terwijl ik wacht op helldesks.
Naar welk bedrijf belde je?

Gisteren IMEA gebeld. Niet eens 10sec moeten wachten, onmiddelijk correct doorverbonden EN geholpen als nooit voorheen.
Ik geef het niet makkelijk maar 9/10 voor hun helpdesk(geen 10 want Sofie had een zwoar Gaaants accent)
Cdude is offline   Met citaat antwoorden