Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2010, 11:29   #1
Moor
Gouverneur

Standaard Boodschap aan Politici

Hallo Beste mensen

In de actualiteit wordt volop gesproken over het verhogen van het brugpensioen. Omdat de staat niet in staat zal zijn haar pensioenen te betalen en ook andere zaken zoals de sociale zekerheid

Mijn vraag is: de overheid wist dit al heel lang, waarom heeft de overheid daar niet eerder van werk gemaakt?

Wat met de eco-taks, de taks van de vlaamse zorgkas, de btw, de crisisbelasting, de solidariteitsbijdrages enz...

Waarom kan de overheid het geld niet gaan halen bij de

-Politiekers zelf die soms 20 keer meer verdienen dan een gewone werknemer
zoals Parlementsvoorzitter Peumans die 21.000 verdiend

-Rijke burgers

-Ambtenaren al dan niet corrupt of het teveel aan kabinetsmedewerkers

-Hoe zit het met de talrijke boetes die dagelijks betaald worden door de Belg?

Waarom kan de staat haar geld niet gaan halen in de criminaliteitssector, hoeveel jongeren zie, let op ik ben zelf Marokkaan, ik zie dagelijks jongeren die 2 jaar werken en voorbij scheuren met een BMW X5, dan vraag ik me af "Wat doet de overheid"

Hoeveel jongeren zie ik, die honderden duizenden euro's hebben verdient, maar die zeer weinig gewerkt hebben en merendeels gedopt en gedealt, waar blijft de overheid? Hoe komt het dat zulke gasten rustig kunnen slapen?

Waarom gaat de overheid het geld niet halen bij de fiscale fraude, hoeveel Miljarden Euro's verliest de overheid door verjaring van Miljarden sommen, waarom worden de particulieren extra geviseerd, is het niet beter om één grote vis te pakken te krijgen dan honderden visjes, ???

Wanneer gaat de overheid nu eens "stoppen" met het binnenlaten van mensen, en massale regularisaties doen, Belgie zo'n klein land kan toch niet de armoede dragen van gans de wereld???? In 2008 zijn zo'n 20.000 mensen gerugaliseerd en in 2009 waren het er 18.000 en dit jaar 2010? Waarom worden zoveel mensen geregulariseerd ten tijde van crisistijd

Ik heb Belgie zien veranderen in enkele jaren, in 5 jaar tijd, werden al de bomen in mijn buurt omgehakt, vervangen door huizen, er wordt maar bijgebouwd, vroeger kon je tijdens de spitsuur rustig naar Brussel rijden, met vroeger bedoel ik, 5 jaar terug, en nu heb je minstens anderhalf uur nodig om naar Brussel te rijden,

Beste Politici, ik ben zelf een Marokkaanse Belg, ik hoop dat jullie dit lezen,

Maar ik wil jullie bedanken om mijn land kapot te maken

Daaag

Moor

En nog één laatste ding, ik hoop echt dat jullie dit lezen belgische politici

Vroeger ik hield van Belgie, nu denk ik er serieus aan, om hier weg te trekken, om terug te keren naar Marokko, ik ben hier geboren en getogen, maar Belgie is veranderd, in de slechte zin, je waant je hier in Zuid-Afrika,

Alles is verslechtert

-Dokters en ziekenhuizen (onbekwaam)
-Verkeer is gewoon erger dan de doodstraf (soms kan ik me ergeren in de auto aan het verkeerd)
-Criminelen worden opgepakt en vrijgelaten waardoor ze maar blijven slachtoffers maken

De huizen worden hier duurder zonder enige reden.

Vroeger onze ouders kochten huizen voor 200.000 Belgische franken.

En nu? Een krot kost gauw 100.000 Euro's. Dit is ongezien in de Belgische geschiedenis.

En wie zijn de schuldigen? De maffia-organisatie van de notarissen, bankiers en immokantoren. Die kunstmatig de prijzen verhogen. En de massa mensen is nog naief om daarop in te gaan.

Hetgeen ik niet begrijp tot de dag van vandaag?

Een Notaris moet enkel papierkes schrijven, hij verdient duizenden euro's meer dan een man die aan de lopende band werkt en thuiskomt en kapot is?

Hoe kan je dit verklaren?

Daaaaaaag
Moor is offline   Met citaat antwoorden