Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2010, 12:13   #6
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Zijn brommertje heeft een motorkap.

Afin, on topic: hetzelfde geldt voor de NMBS, hé. Nu verwacht ik niet dat elke treinconducteur fluitend de coupé komt ingehuppeld, maar een beetje elementaire vriendelijkheid lijkt me toch het minimum.
Ach. Ik heb al lang geleden resoluut voor de moto gekozen.
Ik reis elke dag met de trein en ik kom eerlijk gezegd weinig onvriendelijke treinbegeleiders tegen... Meestal zijn ze erg begripvol, printen graag een overzicht uit van je overstappen, bellen om te vragen of je je overstap nog haalt, sussen je begripvol als je je halte hebt gemist met een printje en een handgebaar naar hun collega in de andere richting in het volgende station edm.

De enige keer dat ik onvriendelijk bejegend ben, was toen ik vergeten was een kaartje te gaan halen en omdat ik de TBG niet had gezien zomaar was opgestapt. Toen ik dat zei toen hij langskwam en ik een ticket vroeg, antwoordde hij dat hij wel degelijk op het perron stond, mij (! drukke trein !) had zien opstappen drie minuten voor vertrek, en excuses niet voldeden. Administratieve meerkost van: 12,5 euro (op delijn: 75 als ik me niet vergis)... Tja, begrijpelijk wel.