Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Dat kan ik helaas niet. Momenteel toch niet, En om de mensen te helpen die er "slechter" aan toe zijn? Dat heeft alles te maken met het financiële maar daar heb ik niets in te zeggen. Dat een bedrijf ervoor kiest om een dictatuur te steunen omdat het slaven kan leveren, daar kan ik niets aan veranderen. Ik ben geen voorname aandeelhouder of ceo. Dat wij hier boven onze stand leven weet ik ook wel maar mijn loon is niet hoog genoeg om die mensen te helpen. Mensen die oorspronkelijk wellicht gelukkig waren met hun leven. Het is niet een financieel probleem op zich. Meer iets van ikke en op zich is dat ook geen probleem. 't is alleen dat "ze" niemand anders iets gunnen, of die persoon er echt voor werkt of niet. Ik wil gerust een deel van m'n loon afstaan voor de mensen die het nodig hebben, om te overleven. Ik wil niet een deel van m'n loon afgeven om bv corrupte regeringen om te kopen zodat die het leven van de gewone mlensen verder verzuren, gewone mensen tot slaven maken.
|
Dus je wilt gewoon je eigen verantwoordelijk ontkennen en blijven hakken op mensen die, volgens u, wel hun verantwoordelijkheid moeten nemen? Beetje eenvoudig, niet? Beetje schelden op mensen die het beter hebben
gewoon omdat ze het beter hebben, maar zelf niets doen om de geen die het nog veel slechter hebben verder te helpen?