Los bericht bekijken
Oud 24 juli 2010, 22:37   #320
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc154 Bekijk bericht
DE waarheid kan slechts gevonden worden in Wie zichzelf bewezen heeft dat Hij de waarheid bezit en zelf verkiest aan wie Hij het wil openbaren. Als een persoon dat claimt en dat ook bewijst dat Hij aan het begin ligt van alles wat is, dan mag je gerust zeggen dat Hij ook de waarheid in pacht heeft. Diegene die deze dingen heeft gedaan is ook geen mens, maar is hoger dan een mens. Een Persoon die zichzelf verlaagt heeft om een mens te worden. Zodanig dat de mensen die waarheid zouden kunnen leren.
Ik heb in mijn kinderjaren ook zo'n verhaal gehoord over zulk een persoon. Maar op welke overtuigende manier hij een bewijs heeft geleverd dat hij aan het begin ligt van alles wat is kan ik mij niet meer herinneren. Moet toen allicht in de klas geslapen hebben. In elk geval de ideale persoon om vragen te stellen als: geeft de string theorie een correcte voorstelling van de werkelijkheid en zijn er meer dimensies dan de 4 die wij ervaren? Want als iemand het weet dan moet het toch die persoon zijn.