Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2010, 17:30   #61
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Ik moet bekennen dat ik de invloed van HM behoorlijk heb onderschat: beter gezegd - niet heb meegenomen in mijn algemene indruk.
In de pers komt dit evenement ook niet zo duidelijk naar voren.

De multiraciale (laten we het woord cultureel even niet gebruiken) samenleving IS een nachtmerrie. Niet zozeer een Europeaanse, dat zeker niet, maar een AfriEuroArab combi. Vooral de AfriArab mixture zie ik absoluut niet zitten vanwege het instabiele karakter van dit licht explosieve mengsel aan genen.

Wat ik nu zie dat jullie ook steeds meer zien dat de politici uit de oude stal wel degelijk het plan hadden en ook deels hebben uitgevoerd om een maatschappij ontwrichtende cultuur te creëren.
Die opzet is nu wel duidelijk aangetoond met het aanstellen van de informateurs die deze manipulatie in een duidelijke stroomversnelling hebben gebracht.
Met het accent op de AfriArab's.

Aangezien ik niets met het koningshuis heb - het doet mij geheel niets - sluit ik me bij de voorgaande schrijvers aan.
We kunnen de multiraciale aanbidding van het elitaire links dan wel niet meer ongedaan maken maar afremmen c.q. stoppen moet mogelijk zijn.
En dus ook geen Albayrak's en dergelijke. Want dat helpt niet echt.