Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim!
De Koran is niet ook gewelddadiger dan het Evangelie hoor.
|
Dat is de koran zeker wel.
Citaat:
De joden verwerpen trouwens het Evangelie.
|
Ja en? Dat moeten de joden helemaal zelf weten. Ik verwerp het evangelie ook, net zoals ik uw religie verwerp en veracht. Net zoals ik elke georganiseerde religie verwerp en veracht.
Citaat:
Aan welke universiteit bent u verbonden als onderzoeker?
|
Aan geen enkele meer.
Citaat:
Dus u heeft niet minder dan het OT NT en Koran empirisch onderzocht en een vergelijkende studie opgesteld?
|
Ik heb nog wel meer religieuze en religieus geïnspireerde geschriften gelezen. De koran steekt met kop en schouders boven alle andere 'heilige' geschriften uit qua haat, onverdraagzaamheid, geweld en het propageren ervan alsmede ongelijkheid tussen mensen.
Enkel de joodse geschriften komen een beetje in de buurt van de koran, maar in tegenstelling tot de koran nemen maar zeer weinig joden de geweldadige achterlijkheden uit hun heilige boekskes letterlijk en voeren die daadwerkelijk uit.
Citaat:
Waarom bent u dan in tegenspraak met uw collega onderzoekers?
|
Omdat ik niet gehinderd word door een verplicht multicultureel, islamverheerlijkend denkkader dat tegenwoordig aan zowat elke universiteit verplicht is als men iets wil bereiken. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt, geldt ook op de universiteit. Ik eet tegenwoordig mijn eigen brood en hoef dus niemand anders' woord meer te spreken.
En over welke collega onderzoekers heeft u het zoal? Toch niet Linda B., de islamapologete van de universiteit van Gent, he? Die met haar suikerzoete versie van de islam, waar voor de islam nare zaken uit zijn weggelaten of verdraaid, zoveel mogelijk mensen op het verkeerde been probeert te zetten.
Citaat:
Kunt u me misschien uw verhandeling voorleggen die aantoont dat de Koran gewelddadiger is dan de bijbel in haar geheel?
|
Een blik in de krant is voldoende. Daar heeft u mijn verhandeling helemaal niet voor nodig.
Citaat:
Of bent u een zelfuitgeroepen empirisch onderzoeker?
|
Ja.
Citaat:
Weet u wel wat empirie betekent? Daar moeten experimenten bij betrokken zijn dus die heeft u ook uitgevoerd?
|
Die experimenten worden dagelijks over de hele wereld door uw geloofsgenoten uitgevoerd. Ik hoef daar toch geen tekening bij te maken he?