Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2010, 15:55   #1
Egmond Codfried
Banneling

Standaard Wanneer gaan jullie het getreiter aanpakken?

Citaat:
Ik heb eerst gereageerd in uw draad, en getracht jou op de waarheid te wijzen en je er trachten doen inzien hoe idioot, onprofessioneel, fout je wel niet bezig was. Ik had nog de ijdele hoop dat je over het minste intelligentie zou beschikken, maar ik heb dit snel opgeheven. Toen ik dus inzag dat jij hopeloos was, heb ik inderdaad opgeroepen om weg te blijven uit dit irrationeel en uitermate dwaas en leugenachtig topic. Het is gewoon te dwaas voor woorden. De meest intelligente mensen bleven weg. Andere intelligente mensen bleven nog een tijdje komen om hier te dollen en te lachen, leedvermaak om die erge graad van domheid en waanvoorstellingen dat sommige mensen ten laste valt. Eigenlijk niet mooi, maar menselijk.
Dit betreft een posting van Magnficat in mijn Blauw bloed draad waarin hij aangeeft deze draad alleen te bezoeken: ' om hier te dollen en te lachen, leedvermaak om die erge graad van domheid en waanvoorstellingen dat sommige mensen ten laste valt. Eigenlijk niet mooi, maar menselijk.'

Dus geen discussie maar om te hinderen en te kwellen!
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden