Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero
Stom om dit openbaar te maken en de rechter er bij te halen. Stom om geen referenties te vragen van een man als je voor deze dingen zo gevoelig bent, stom om niet eens goed naar zijn naam te kijken en in zijn paspoort, stom om niet kennis te maken met zijn vrienden of familie. En heeft ze dan niet genoten van een lid van een ander volk?
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be)
Makkelijk gezegd natuurlijk, maar die vrouw had maar beter uit haar doppen moeten kijken
als ze geen sex met een arbier wilde.
Ik ben om een eufemisme te gebruiken, geen fan van de islam.
Religieuze tegenstellingen hoeven wat mij betreft echter geen beletsel te zijn voor goede consensuele sex.
Vraagje: Was/waren de vrouw/vrouwen van die Arabier op de hoogte? 
|
Of de vrouw(en) van de arabier op de hoogte waren, weet ik niet, sorry.
En het is natuurlijk waar, die trien heeft zich laten inpakken. De religieuze tegenstellingen zie ik ook niet als een reden om "verkrachting" te roepen, als dat het enige issue zou zijn (niet getrouwde arabier) en ze roept "verkrachting" dan kan die arabier "rascisme" roepen
Eigelijk gaat het dus alleen om het feit dat die kerel haar een toekomst beloofde die hij niet kon of wou geven. Een leugen die bijna in elke relatie speelt in kleinere of grotere mate.
Blijft eigelijk de vraag over: moeten we domme mensen tegen zichzelf beschermen? Of gaan we het sociaal darwinisme inroepen?