Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2010, 23:56   #153
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Als ik iets niet onder ogen wil zien waarom ben ik dan degene die met volzinnen afkom ipv met knip en plakwerk. De afgodendienaars was het volk dat baby's levend in de grond stak als het een meisje was.

ik zal de vers nog wat meer in de context plaatsen:

4. Met uitzondering van diegenen der afgodendienaren met wie gij een verbond hebt gesloten en die in niets hebben gefaald, noch iemand tegen u hebben geholpen. Vervult daarom aan dezen het verbond tot hun bepaalde termijn. Voorzeker, Allah heeft de godvruchtigen lief.

5. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

6. En als één der afgodendienaren u om bescherming vraagt, schenk hem dan bescherming dat hij het woord van Allah moge horen; voer hem dan naar de plaats, waar hij veilig is. Dit is omdat zij een volk zijn dat niet weet.
Zou je niet beter stoppen met je stomme verzenspelletjes? We hebben geen boodschap aan je islamgedoe, dat zou hier moeten verboden worden, simpel!
Het begrip "godsdienstvrijheid" kan toch niet dienen om dergelijke zaken door de mensen hun strot te duwen! Hoepel op met jullie islam: je hoeft hier niets te bewijzen hoor!
andev is offline   Met citaat antwoorden