Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe
Kritisch zijn? D'as raar. Dat is juist wat ze mij verwijten in verband met o.A. AGW.
Dat, mijn beste, heeft ertoe geleid dat ik, en zovele anderen, mensen zoals jij als leugenaars en doemprofeten beschouwen.
Juist die overdrijvingen doen meer kwaad dan alle milieurampen samen.
Denk je nu echt dat normale mensen jou blijven geloven als jouw leugens telkens onwaar blijken te zijn?
Die meute, waarop jij op rekent, is volgende week over iets anders aan het huilen.
Liegen, och ja jij noemt het gerechtvaardigd overdrijven, over de feiten zegt nog veel meer over de moraal van de leugenaars.
Het gevolg van jouw strategie zal zijn dat als er werkelijk iets wereldbedreigend zou gebeuren, niemand meer zal reageren. Iedereen zal denken: "daar zijn ze weer met hun gezever."
Dat is de meest bekrompen uitspraak van deze draad.
|
Ja maar voordat je kritisch kan zijn en andere meningen als onzin gaat scanderen, moet je wel de nodige kennis hebben om dat te rechtvaardigen hé . Zo is de opinie van iemand die vb elektronica gestudeerd heeft evenveel waard als een kind van 2 jaar wanneer het over Global warming gaat vb. Want dat is hier vaak het probleem, zonder enige kennis van zaken gaan zij eens zeggen wat er waar en niet waar is, iets wat ten eerste getuigt van misplaatste pretentie en ten tweede van dommigheid. Schoenmaker blijf bij je leest!
.