Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2010, 08:40   #181
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Volgens indiscrete verklaringen van een Franstalige onderhandelaar wil de NVA geen enkele toegeving doen. Olijke Bart wil gewoon dat België kapot gaat en doet alsof hij wil onderhandelen om daarna de mislukking en de zwarte Piet door te spelen naar de Franstaligen. Of het waar ik weet ik natuurlijk niet, maar moest het waar zijn, dan zou me dat geen sikkepit verbazen.
Als er iets mooi is aan deze periode, dan wel dat de ontboezemingen van de Belgicisten eerlijker en eerlijker worden: als de Vlamingen niet onder de lat doorkruipen, dan gaat België kapot.

Inderdaad, System, dat is het concept waarop uw separatistisch rompstaatje gebouwd is. Dat u nu zichzelf niet meer controleer en hysterisch rond u heen slaat naar Vlamingen die niet meer zomaar plat op de buik gaan, toont aan dat de N-VA het goed doet.

Citaat:
Als men geen water in zijn wijn wil doen, waarom gaat men dan onderhandelen? Waarom gaat de NVA dan aan de onderhandelingstafel zitten? Blijf dan daar weg, blijf thuis en lees Suske en Wiske.
De N-VA is bezig met versterkt uit deze regeringsonderhandelingen te komen, hoe ze verder ook aflopen.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 4 augustus 2010 om 08:45.
E. Gidius is offline