Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
@Duym & Tantist
Een mooie nieuwe aflevering in mijn serie: "De fijne omgang van de vlaamsnationalisten onderling."
Een trailer:
Blokduym:   N-VA tandentrekker.
Superstaaf®:
Vorige afleveringen te volgen op onderstaande link:
http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=1517
|
1. Tantist = alles behalve een Vlaamsnationalist.
Voor een echte Vlaamsnationalist klinkt de waarschuwing om op te passen voor een blindstaren op de Vlaamse Onafhankelijkheid, als een vloeken.
|
Woehahaha, waar haal jij de pretentie vandaan om mijn politieke ideeën beter te kennen dan ikzelf? Of MOET je per se Vlaams Blok zijn om Vlaams-nationalist te zijn?
Citaat:
2. De twee handwapens die je uitreikt staan in schril contrast met het scheldloze betoog dat ik heb gehouden.
|
Scheldloze betoog? Je zit te liegen dat je zwart ziet (sic), herlees deze hele discussie een opnieuw in nuchtere toestand deze keer, en dan zal het schaamrood je wel naar de kaken stijgen. N-VA is méér dan een onafhankelijkheidspartij, het is een partij met een brede visie op alle politieke thema's. Mag dat nog, of is het omdat je ook nog interesse hebt in een gezonde economische toestand naast de Vlaamse onafhankelijkheid dat je dat laatste verwaarloosd? Over een enge visie gesproken. Nu ja, veel woorden moet ik daar dus niet aan vuil maken.
Superstaaf mag zich verheugen over deze "ruzies" (in feite is er geen ruzie, Duym is gewoon een notoire leugenaar: het Blok is GEEN eenthemapartij (en dat komt van een N-VA'er) en heeft, net als N-VA, standpunten over de meeste maatschappelijke thema's; of ie dat nu wil of niet, ook de Blokkers staren zich niet blind op die Vlaamse onafhankelijkheid), maar in feite toont dat de breedte aan van de Vlaamse beweging. Het is het makkelijk om met iemand oneens te zijn als ze met een grote groep zijn, dan als je in kleine groep zit... Het is dus een soort galgenhumor van Superstaaf. Veel plezier zou ik zo zeggen...