Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2010, 14:31   #152
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik heb je tal van links gegeven waaruit blijkt dat de taliban alles behalve verdreven zijn. Zich teruggetrokken op het platteland, of in de bergachtige gebieden op de grens van Pakistan en Afghanistan. Verder actief op het hele Afghaanse grondgebied (wat de foto in Time, waarover deze draad ging, pijnlijk bewijst). Waarna je je dan maar moest behelpen met een flauw, ongefundeerd "jij bent een tallibanvriend", het discussieniveau van een 12-jarige.

En stel je voor, nu ook Fallen Angel je in je hemd heeft gezet, is hij plots ook een "tallibanvriend". Ik zou graag eens een paar quotes zien waaruit blijkt dat hij of ik ook maar enige affiniteit hebben de taliban (behalve dan dat we hun naam juist kunnen spellen).
je blogs van wat nwo'ers maken op mij geen indruk geef mij dan maar officiële links zoals die van de krijgsmacht (die effectief over de feiten beschikken) of de link van wiki
trouwens mij gaat het er niet om wel om dit: 2000 de taliban bezetten bijna geheel Afghanistan (buiten het noorden) alle bolwerken en steden...

2010 de taliban bezetten een deeltje in het zuiden en grensgebied met Pakistan maar geen enkel dorp hebben ze in hun bezit...

allemaal dankzij de noordelijke alliantie en de VS en coalitietroepen die de taliban van AL DEZE GEBIEDEN VERDREVEN

buiten wat laffe bermaanslagen, wat kinderen stuurt om zich zelf op te blazen,
vele vrouwen dood of verminkt en mislukte pogingen om gouverneurs te doden waarbij dan nog eens wat onschuldige kinderen sterven zijn ze NIETS waard
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.

Laatst gewijzigd door Dixie : 8 augustus 2010 om 14:31.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden