Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
schaam u! 
|
Hehe, schamen doe ik me echt niet, men fout toegeven dat wel.
Ik weet nu niet of jullie echt politiekers zijn, en ik zal het beleefd houden, maar het valt wel op dat er steeds heilige zijn, ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto
Ik dacht (niet zeker) dat ge zowiezo andere parkeerplaatsen niet moogt blokkeren, dus een bord moet er dan niet staan.
|
Ga ik mee akkoord, je mag u ook niet voor een andere zijn garage plaatsen, echter moet je ze wel gezien hebben en dat had ik nu niet want anders had ik me wel 5 meter verder geplaatst naast een pomp
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prodigy
Dat is kortzichtigheid. "Tis toch maar voor efkes"
Ik woon boven een bankkantoortje en ik heb alle dagen mensen die zich voor hun bankbezoekje gewoon voor mijn garagepoort parkeren en dat terwijl ze 2 meter voor of achteruit plaats zat hebben. Ik sta daar totaal machteloos tegen.
|
Iedere situatie moet op zich bekeken worden, maar verdraagzaamheid is wel een mooie iets, ik heb nog niemand zien sterven omdat die 2 minuten niet uit zijn garage kan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele
Tja zo is het meestal, maar weinigen gaan bewust ergens verkeerd parkeren als ze het zeker gezien hebben dat ze het op die plaats niet mogen.
In Hasselt heb ik ook zo eens 50 € moeten betalen op het Kol Dusart-plein (gratis parkeren) omdat ik op het laatste vrije plaatsje midden een rij van wel een veertigtal auto´s ging staan... maar ik was niet de enige die beboet werd; de truk van de stad Hasselt was dat ze midden op dat plein enkele grote parkeervakken hadden voorbehouden voor bussen, met grote letters beschilderd over een zevental parkeervakken:
| B | | | U | | | S || zo ongeveer, de letters waren natuurlijk niet zichtbaar als de parking quasi vol staat. Bij de inrit van het plein waren er wettelijke borden aangebracht dat - naast autoparkeerplaatsen - daar ook voorbehouden plaatsen voor bussen waren...
|
Hehe dit herken ik, Berchem, ergens een lange rij wagens, duidelijk verkeerd geparkeerd, kudde dier dat de mens is parkeer ik me er achteraan de rij, kom na een uur terug tja wat denk je
We zullen het geheel besluiten, als een onduidelijkheid in de regelgeving, die enigzins duidelijker is doormiddel van een arrest.
Micele alvast bedankt voor u bijdrage, en me steeds terug te wijzen op de volledige inhoud van teksten, want ik leesde ze maar steeds half
mvg