Los bericht bekijken
Oud 18 augustus 2010, 19:36   #7
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Bedoel je dat we systematisch eens en maandje alle feiten moeten weergeven van wat er zoal gebeurt in het openbaar vervoer, en door wie???
Is dit van enig nut?
Citaat:
Halve waarheden en misschien ook leugens zijn soms terug te vinden in de pers en we kunnen maar lezen wat er te lezen valt! Naast die eventule vergissingen zijn er echter een overvloed aan juiste berichten waar sommige lieden niet al te best uit komen nietwaar?
Inderdaad. En niet alleen in de pers. Wat je op sommige "nieuws"-sites leest en wat sommigen in hun e-mail-box binnenkrijgen hou je niet voor mogelijk.
Citaat:
Om iets aan dat probleem te doen moet het bekend zijn, bekend worden en mag daar commentaar op volgen ipv doofpotoperaties en "niet relevant" als het bepaalde lieden of groepen niet uitkomt.
Het probleem van de halve waarheden en hele leugens mag gerust bekend worden.
Wellicht bedoel je het probleem van agressie; dat mag ook gerust in zijn ware proporties bekend worden.
Citaat:
Geef anders eens een paar goede tips om steeds de waarheid en niets dan de volledige waarheid te vernemen ipv "halve of hele leugens"???? Of dacht je dat ik zoiets zelf uit mijn mouw schudde om "haat" te zaaien of zo?
Neen; ik dacht niet dat jij dat zelf uit je mouw schudde; en ik zou je nooit durven verdenken van haat zaaien of zo.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden