Los bericht bekijken
Oud 24 augustus 2010, 10:18   #81
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ondanks dat ik het niet voor de Marokkaanse monarchie heb, moet ik toegeven dat die koning echt zn uiterste best heeft gedaan die mensen te helpen.

De dag na de ramp trof je hem met zn botten tussen de mensen die hun familieleden verloren hadden. De weeskinderen heeft hij opgevangen en die worden opgeleid en onderwezen. Maar ja, wie wil nou een soldaat worden..
Het probleem was de lokale bevolking.

Ge weet natuurlijk nooit waar uw geld terecht komt maar tis de intentie die telt. Als jij geld stuurt naar een getroffen gebied dan heb jij gedaan wat je moest doen. En als een ander met het geld gaat lopen, dan is dat op zijn verantwoordelijkheid en hoop ik dat die persoon niet op een dag in dezelfde situatie terecht komt als de mensen die de wanhoop nabij zijn. Maar het beste vind ik persoonlijk zelf de handen uit de mouwen steken en projecten opstellen. Dan ben je zeker dat uw hulp in goede handen terecht komt.
Moha 6 is dat niet die koning die al die belangen in de mijnbouw en weetiknogwa allemaal heeft en met een persoonlijk kapitaal van 40 miljard nog bedelt voor Europese subsidies om wegen aan te leggen?
Kwestie van de export van onderdanen naar Europa nog wat te versnellen.

Moeten al die importbruiden niet zo hobbelen op weg naar hun uikeringsbestaan.
Citaat:
Zeventig miljoen euro is bestemd om land- en tuinbouw in het Noord-Afrikaans land te versterken. Vooral kleine bedrijven zullen volgens de Europese Commissie van het geld gaan profiteren. 55 miljoen euro is bedoeld voor de aanleg van wegen, vooral om afgelegen gebieden beter bereikbaar te maken. De overige 10 miljoen euro ontvangt Marokko om analfabeten te leren lezen, meldt het Agrarisch Dagblad.

Laatst gewijzigd door Cdude : 24 augustus 2010 om 10:20.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden