Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Zorro
dus vanaf morgen bestaat er GEEN MOZAIEK meer bij het grootste deel van de Vlamingen.
Telenet/MixtICS heeft beslist om IPV een extra kanaal te openen, gewoon de mozaiek te gebruiken om Sporza uit te zenden.
Vinden jullie dit kunnen?
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die NIET geinteresseerd zijn in Sporza.
Ik wel maar ik vind toch dat Telenet weer misbruik maakt van haar monopolie.
We hebben gewoon geen keuze om een andere kabelmaatschappij te kiezen, we zijn VERPLICHT teleslet te nemen, anders hebben we geen kabel.
De andere maatschappijen, zowel in Brussel (UPC) als in Vlaanderen (Integan) maken een extra kanaal vrij EN behouden de mozaiek.
Wat vinden jullie?
|
Dat monopolie geldt voor iedere kabeldistributeur in België (Vlaanderen?).
Ik woon in Limburg, en ik heb ook geen keuze. Ik MOET bij Interelectra mijn kabel nemen. Ik kan dus geen cartoon-network kijken.
Dat geld trouwens voor iedereen. Uw kabeldistributeur is afhankelijk van uw woonplaats. En Telenet neemt die beslissing die voor hem het beste uitkomt. Maakt Telenet misbruik van monopolie? Kan zijn, maar dat kan simpelweg iedere kabeldistributeur doen in Vlaanderen. En dat doen ze ook, ieder op hun manier.
Wanneer gaat dat eigenlijk doorbroken worden? Ik zou graag klant worden bij Telenet (Cartoon Network!!), maar ik kan niet