Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2010, 21:44   #88
ArjanD
Gouverneur

ArjanD's schermafbeelding

Standaard

Homoseksualiteit is een vorm van liefde, en wat is liefde? De wetenschap negeert de essentie en betekenis van liefde omdat het een belang dient dat verder reikt dan wat al is wat dus onmogelijk te verklaren is.

Waarom zou een arts het recht hebben om mensen die zich zo gedragen/voelen als 'ziek' te bestempelen, of te gaan onderzoeken of er een neurobiologische grondslag ontdekt kan worden voor het gedrag om het vervolgens als ziekte te benoemen en op medische wijze te bestrijden?

Want dat is dus wat ze bij drukke kinderen doen. De kinderen voelen zich vaak helemaal niet ziek maar kleine kinderen zijn nog maakbaar en geloven gemakkelijker dat ze een ziekte hebben door het proces dat ze daartoe forceert (o.a. gewicht van gefrustreerde ouders/leraren dat een zware impact kan hebben op het leven van een kind).

Citaat:
Jongeren met adhd moeten medicatie krijgen. En wel zo vroeg mogelijk, want als ze eenmaal 16, 17 of 18 jaar zijn weigeren ze die pillen.

Psychiater Theo Doreleijers (Spijbelgedrag aanpakken door een psychiater)
Hier een reactie van zo'n kind dat pas op latere leeftijd ADHD medicatie kreeg omdat hij drukker is dan andere kinderen:

Citaat:
bullshit, als ik geen ritalin neem, voel ik me zelf beter, maar me omgeving trekt me niet... allemaal jullie schuld

oowjah, en waarom noemen jullie ADHD een ziekte, en nadelig. Ik heb altijd energie, ik zit altijd vol met ideëen, ik krijg medicijnen die als coke werken en zelfs nog slechter zijn! , ik kan me echt wel goed concentreren (als iets me daadwerkelijk boeit), ik kan sneller nadenken, en ik ben absoluut niet ziek (behalve een sporadisch griepje).
ADHD
Ze pakken de kinderen dus 'bewust' zo jong mogelijk, want anders willen ze die pillen niet. En de beweegreden?

En daar komt het weer... "de psychiater weet van niets, het kind is ziek en de psychiater geeft enkel 'medicijnen' voor de ziekte"...

https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven)

Laatst gewijzigd door ArjanD : 25 augustus 2010 om 21:54.
ArjanD is offline   Met citaat antwoorden