Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax
Het punt is dat de grote immigratiegolven zijn geweest. Het is voorbij.
|
Het is helemaal niet voorbij. Dat is een pertinente leugen. Vanwege allerlei verdragen en wetten betreffende familihereniging komen er nog altijd nieuwe golven immigranten binnen, en zelfs tweede en derde generatie allochtonen blijven in het merendeel van de gevallen hun huwelijkspartner in het oorspronkelijke land van herkomst van hun (groot-)ouders halen. Met name het mannelijk deel.
Citaat:
Hoewel ik de immigratiecijfers naar Duitsland niet ken, vermoed ik dat het net als in ons land kleine aantallen betreft.
|
Kleine aantallen? Ik weet niet waar u woont, Groenland wellicht of zo, maar hier in Nederland bestaat vandaag de dag bijna 20% van de bevolking uit niet-westerse allochtonen. De situatie in België zal er niet veel van verschillen, of om het even welk ander West-Europees land. U liegt dus dwars door uw donder heen als u stelt dat het kleine aantallen betreft.
Citaat:
Degenen die nu te hoop lopen tegen immigratie bedrijven populistische politiek. De gevolgen van de immigratie zijn er al. Die kan je niet achteraf veranderen.
|
Dat die gevolgen er nu eenmaal zijn, juicht u als overtuigd eurocraat natuurlijk van harte toe. Dat is bekend. Het zijn immers uw eurocratische meesters die deze hele kwalijke ontwikkeling in gang hebben gezet. En dit flikken die eurocraten in Brusselse en Straatsburgse achterkamertjes eeuwig en altijd. In het geniep allerlei zaken doorvoeren om daarna te zeggen dat ze er nu eenmaal zijn en niet meer kunnen worden teruggedraaid.
Citaat:
Bovendien groeit de bevolking van Duitsland niet meer. Een afname voor de komende periode wordt verwacht.
|
Het gaat er niet over of de bevolking van Duitsland wel of niet groeit, maar het gaat er over welk gedeelte van de bevolking zal groeien na het implanteren van meer dan drie miljoen Turken alleen al (en dan hebben we het niet eens over al die andere immigranten in Duitsland).
Die drie miljoen Turken hebben een geboortecijfer dat dubbel zo hoog is dan dat van autochtone Duitsers. Ik hoef daar toch verder geen tekening bij te maken he?
Citaat:
Uit deze verwachtingen blijkt ook dat de immigratie niet groot zal zijn.
|
Er zal nog altijd een beduidende volgmigratie plaatsvinden. Maar zoals al gezegd is: het draait allang niet meer om louter immigratie. Het gaat ook over immigranten die er nu al twee tot drie generaties zijn en nog altijd niet geïntegreerd zijn en zich buitenproportioneel vermenigvuldigen. Een groep die dus alleen maar toe zal nemen, met alle kwalijke gevolgen van dien.