Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2010, 13:03   #230
Doomy
Minister-President

Doomy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Doomy is niet meteen echt snugger hé?
9/10 dat jij al lang werkloos bent ook.
Als het je interesseert : ik ben zelfstandige en werk veel op freelancebasis. Ben het onder andere geworden na een degout over een verwaande werkgever zoals jij die zijn macht misbruikte. Deze stap heeft veel deuren voor mij geopend. Ik heb er zeker geen spijt van.

Daarnaast volg ik ook nog eens een opleiding op hogeschool-nivo voor een hoogtechnologisch knelpuntberoep, en hoop om ook in die sektor op freelance-basis mijn diensten te kunnen aanbieden. Zo snugger ben ik dus.

In het verleden heb ik ook veel vrijwilligerswerk gedaan in verenigingen die ik nog zelf heb opgericht, die belastingen en BTW zoals een ander betalen, die nu suksesvol groot geworden zijn, en die door hun aktiviteiten werk aan veel bedrijven in de profitsektor bezorgen. Tegenwoordig zou men mij een "socialprofit manager" of "nonprofit manager" noemen. Het sukses van die verenigingen ligt onder andere in het feit dat ik de medewerkers van deze vereniging met respekt behandelde en er voor zorgde dat ze zich goed in deze verenigingen voelden.

Ik denk dus dat ik ruimschoots mijn bijdrage heb geleverd aan de maatschappij, iets weet van organizeren, weet wat het is om zelfstandige te zijn, en dus recht van spreken heb. Jij vind misschien dat ik niet snugger ben, maar ik ben wel snugger genoeg om te weten dat mensen die je als stront behandeld niet gemotiveerd zijn om voor jou te werken.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden