Los bericht bekijken
Oud 30 augustus 2010, 18:18   #3325
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Hier even op terugkomen.

Neem als voorbeeld deze post:

Niks op aan te merken, het klopt allemaal, en het is leuk opgesteld.
Maar wat voor zin heeft het Pindar voor de zoveelste keer hiermee te confronteren?
Hij zal zijn onzin verder blijven uitspuwen en niet inhoudelijk reageren.
Tsja, ik begrijp wel wat je bedoelt maar Pindar is natuurlijk niet de enige lezer. Zelf reageer ik op zever omdat ik niet vind dat sommige zever onweersproken mag blijven. Maar ik doe het wel minder dan vroeger, dat is waar.
Citaat:
(Merci aan de lakse moderatie die deze dubbelnick van een dubbelnick van een dubbelnick ... van een permanent verbannen forumlid steeds opnieuw laat begaan.
Volgens mij wordt hij steeds weer opnieuw verbannen hoor.
Citaat:
Ook Zeikstraal is weer eens onder ons, trouwens )
Ja. In een rondvraag (een jaar? halfjaar geleden?) heb ik de moderatie dit soort zaken al eens aangegeven maar ze willen zeker weten dat iemand een dubbelnick is alvorens te bannen. Is wat voor te zeggen natuurlijk. En sommige dubbelnicks zijn nu eenmaal sneller dan je schaduw.
Citaat:
Ik vind het verloren moeite, je leert er zelf niks meer uit.
Ach ja, die NWO-draden hebben we wel zo'n beetje gezien, hoewel ik Steve's replieken behoorlijk vermakelijk vind. Maar ik doelde eigenlijk ook op andere subfora, waarin een serieuze en onderbouwde stem soms node wordt gemist. (Dit is een verkapt compliment maar dat had je wel door zeker?)
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden