Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fredo
Bwa totale isolatie, dat viel nog af te wachten. Eerst en vooral had n-va haar dan al werkelijk uit de partij moeten zetten. Het is nog maar de vraag of dit zou gebeurd zijn. Dan was n-va bvb niet meer de grootste partij in het federaal parlement, maar moesten ze die 'titel' delen met PS.
Hoeveel vuile was kan Kim Geybels buitenhangen over n-va? Des te meer vuile was, des te voorzichtiger de partij zal zijn om haar uit de partij te zetten.
Ze heeft zich nogal makkelijk laten opzij zetten naar mijn mening. Gewoon het been wat langer stijf houden, tot de wind gaan liggen is. Uiteindelijk blijkt uit alle verhalen niet dat zij echts iets fout gedaan heeft. n-va had zelf krachtdadiger moeten optreden tegen Bas Luyten en hem vroeger uit de partij moeten zetten. Nu wordt deze affaire aangegrepen als een makkelijk excuus om alsnog in te grijpen tegen Bas Luyten, en moet Kim Geybels mee de prijs betalen. Slecht management van n-va, en paniekvoetbal na de feiten als je het mij vraagt.
|
Dit gaan ze niet doen, omdat de kans op nieuwe verkiezingen in oktober reeel is kan N-VA het risico niet lopen.
Volgens mij zal Kim op een latere verkiesing terug komen als de storm wat gaan liggen is. Want idd striktgenomen kan kim niks aangewreven worden. Alleen dat ze zeer naief is.