Los bericht bekijken
Oud 1 september 2010, 14:47   #376
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Warren G Bekijk bericht
Ach, het is geweten dat heel de NVA vol onbekwame prutsers en opportunisten zit!
Een grote zak lucht.
Een paar bekwame personen gaan de boel echt niet overeind kunnen houden, geloof me.
Dus ik sta er echt niet versteld van dat zo'n drogenzuchtige opportuniste in de problemen komt en dan de politie en een 5-sterrenhotel durft beschuldigen... Wat een arrogante zever !(tja, typisch Vlaams nationalistisch)
Bij volgende verkiezingen spat de ballon 'De Wever' uit elkaar. Retourtje 'enkel' richting kiesdrempel.

Ze zijn trouwens niks goeds van plan met België, enkel en alleen een koers varen die de rijken nog rijker zal maken en waar men de werkman en de kantoorslaaf ongebreideld kan uitbuiten. (zie UK/VS).
Maar goed ook dat de Franstaligen deze plannen proberen te dwarsbomen!
Tenslotte vertegenwoordigen ze nog geen 19% van de stemmen, dat moet die 'vette' toch ook wel begrijpen?
En de dreiging van splitsen? Laat me niet lachen....

Dat klopt het is een partij voor (schijnheilige) idealisten; zo zijn er niet veel en dat zal vlug botsen met de rest van de partij, nu die groter aan het worden is.

Idem voor VLD; dat is een partij voor individualisten.
eenmaal ze groot wilden worden botsten die mensen die allemaal een individuele mening wilden geven en niet naar het partijbelang omkeken.
azert is offline   Met citaat antwoorden