Los bericht bekijken
Oud 3 september 2010, 15:44   #862
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Fout
????????

Citaat:
Geybels ging over de grens drugs kopen met Luyten

N-VA-politica Kim Geybels geeft toe dat ze samen met haar geheime liefde Bas Luyten drugs ging kopen in Maastricht, en dat ze hem pijnstillers toediende. Ze ontkent wel met klem dat ze medicijnen zou hebben gestolen.

"Bas was verslaafd en het afkicken lukte niet," vertelt ze in de Concentrakranten. "Hij heeft mij een paar keer gevraagd mee naar Maastricht te gaan om daar drugs te kopen. Wat is daar mis mee? In Nederland is dat toch legaal".

Geneesmiddelen
Geybels ontkent verder dat ze geneesmiddelen zou hebben gestolen uit het Overpelts ziekenhuis waar ze werkt als spoedarts. Er zou volgens 'Ter Zake' zelfs sprake zijn van een klacht bij de Orde van Geneesheren, maar Geybels zegt daar niets van te weten en beweert dat Luytens ex-vrouw haar probeert zwart te maken.

Pijnstillers
Ze heeft Luyten wel pijnstillers toegediend omdat hij rugklachten had. "Bas sukkelt al jaren met zijn rug. Toen ik samen met hem was, is hij vijf keer door zijn rug gegaan. Om zijn pijn te verzachten, heb ik hem toen elke keer een opiaat toegediend. Een opiaat is een pijnstillend geneesmiddel dat je gewoon bij de apotheek kan verkrijgen. Ik heb hem dat geneesmiddel trouwens pas toegediend na consultatie van een collega-neurochirurg in Overpelt." (sam)
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...t-Luyten.dhtml

Ze ging niet enkel drugs kopen, ze hielp hem ook nog eens bij zijn verslaving aan verdovende middelen door ze als arts bij een apoteker te gaan halen.

Voor een spoedarts is ze dus ver over de schreef gegaan en zou ze de gevolgen van drugs en verdovende medicatie moeten kennen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden