Los bericht bekijken
Oud 3 september 2010, 23:18   #36
Moslim!
Parlementslid

Moslim!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Ik wacht met ongeduld op je foto's van joodse SS-ers... Wie weet waren er wel ?
Wat in elk geval vaststaat, is dat er miljoenen en miljoenen moslims zijn, die joden haten. Zeker veel meer als dat er joden bij de SS gaan dienen zijn. Incognito dan wel, want daar hadden ze het recht niet op.
Ik zeg niet dat �*lle moslims voor de nazi's gaan vechten zijn. Eigenlijk was dit een antwoord op iemand die zich de vraag stelde wat het verschil tussen de zionisten en Hitler is ...Het antwoord is dat de zionisten nooit bij de SS gingen inlijven , maar de moslims wél.
weet u wel hoeveel vlamingen meevochten met de ss en hoeveel belgen, nederlanders en fransen collaboreerden met de nazi's? En hebt u er al eens bij stilgestaan dat Hitler zichzelf als christen zag en tot zijn dood een bijdrage gaf aan de katholieke kerk, hoeveel katholieken meevochten? Veel meer dan moslims hoor. Bovendien zijn de katholieken (zekers in polen) heel antisemitisch geweest (onder het mom van de joden hebben christus vermoord). Dat Jezus zelf een semiet was deed er blijkbaar niet toe. De overlevenden van de holocaust waren vaak niet welkom en het antisemitisme was en is iets dat in relatie stond tot de hele europese bevolking. Het is niet toevallig ineens een antisemitisch regime aan de macht gekomen in duitsland, dat is in een groter geheel te kaderen. Daarom zijn veel joden naar israel vertrokken omdat ze niet welkom waren toen ze uit de kampen kwamen gesloft. Bekijk het filmpje over naim giladi eens (in mijn handtekening).
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden