Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wb
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ik had het enkel over kleine tooltjes, zoals voor het branden van cd's, beluisteren van muziek,... Een vervanger voor windows die even handig is voor thuis gebruik is er gewoonweg niet, en er zijn zeker geen gratis vervangers voor de grote software paketten die onder windows draaien. Zoals Autocad, Photoshop, Uni-graphics,... Maar die discussie is al eens gevoerd hier.
|
The GIMP is volgens mij minstens even krachtig als Photoshop. Recente versies van KDE en Gnome zijn even handig of handiger dan Windows. Veel professionele software bestaat zelfs enkel voor Unix en niet voor Windows.
|
Waar kan ik de gimp vinden dan? Ben eens benieuwd. Als deze software niet dezelfde richting op wil dan windows waarom brengen ze dan dingen uit die enkel op unix werkt? Trouwens, het kan wel zijn dat veel software bestaat die enkel draait op unix maar daar ben je geen reet mee als degene voor wie je de produkten maakt niet met unix werkt hé.
Net zoals de meeste mensen een mac beter vinden dan een pc voor grafische doeleinden. Inderdaad op een mac ziet het er veel beter uit ja, maar uiteindelijk als het bv voor op het net is en je bekijkt het op een pc ziet het er weer even "slecht" uit hoor. Indien het dan weer voor bv printen is dan kan de printer het aantal pixels die een pc kan creeren toch al niet aan dus heb je aan een grotere resolutie toch al niets.