Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M
Inadequaat. Zelfs een deftige en/of originele belediging formuleren blijkt te moeilijk. Wat jammer toch. Ik zal je anders even helpen: als iemand je een angsthaas noemt, dan scoor je niet door hem twee keer een angsthaas terug te noemen.
Evenmin zou ik de aandacht vestigen op het feit dat je mij en mijn vriendin voorheen hebt beledigd. Niemand gelooft dat je "met je beentjes in de lucht bedoelde", want dan zou je dat gewoon geschreven hebben en niet "met de beentjes ***". Ik begrijp je onmacht wel, hoor, maar een beetje redelijkheid ligt vast binnen je mogelijkheden.
Verder maakt niemand mij wat wijs en jij al helemaal niet, met je halfslachtige, overduidelijk verzonnen verhaaltjes.
|
Ik heb uw vriendin niet uitgescholden. Dat is typisch voor salonsossen en moslimdudes. Jij maakt helemaal geen indruk op me. Je bent zo iemand die je liefst vermijd op feestjes. Je neemt veel te veel dingen serieus. Dan besef je dat je te ver bent gegaan. Dan probeer je vlug de scherven op te rapen door persoonlijk te worden. Ik hoef geen verhaaltjes te verzinnen. Je voelt je onmachtig omdat die domme nieuwe Belgen hun zielige verhaaltjes rondstrooien. Je wil me oh zo graag de mond snoeren. Dat lukt niet. Dan voel je zulke grote onmacht dat je zelf verhaaltjes verzint. Zo maak je van een realistische redelijke man een angsthaas. Geen enkel ouder stelt zijn kind bloot aan constante moslimdreigingen. Dat weet je maar al te goed. Dan voel je woede en onmacht je salonsossen ideetjes worden de grond ingeboord door mij. Tenslotte kan je niet anders dan leugens rondbazuinen over deze integere persoon. Alles maar dan ook alles om de islam te beschermen. Mijn persoonlijke ervaringen met de islam passen niet in het salonsossen plaatje. Je haat en onmacht druipt eraf. Dus al uw zielige pogingen om mij als leugenaar te omschrijven vallen in het niet bij de harde lelijke realiteit van de salonsos en zijn multicul idee. Ga een ander blaaskes wijsmaken. Uw scheldpartijen maken geen enkele indruk. Je toont je onmacht. Jammer dude ik blijf de realiteit schrijven.
Bijzonder jammer voor je. Maar ik heb reeds eerder dit geschreven. Dus al uw geblaat en leugens vallen in het niets met dit.
Het toont aan dat jij rancuneus bent en je ongelijk niet kan toegeven.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen
 Benen in de lucht : totale overgave !
Zoals ik al zei er bestaan medicijnen voor paranoia. Iniedergeval als uw vriendin zich aangesproken voelt doordat jij een verkeerde interpretatie gaf. Bied ik mijn verontschuldigen aan. Aan haar !
|