Los bericht bekijken
Oud 15 augustus 2002, 09:54   #12
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan
Je bent een man die oren heeft naar een andere mening, een nieuw inzicht. Hoe komt het dan dat je het woord compromis niet kent.
Ik ken het woord compromis maar al te goed. Hert is een procédé dat ik vaak toepas in mijn persoonlijke levenssfeer. Mede daardoor ben ik me zo pijnlijk bewust van het grote verschil tussen enerzijds compromis, en anderzijds kiesbedrog, volksverlakkerij, kazakdraaierij, klinkklare oneerlijkheid en zelfs verraad.

Citaat:
Nu moet u ook wel toegeven dat er bepaalde partijen zijn die het in de uitvoering van beloften nog niet goed hebben kunnen doen. Sta daar toch niet zo weigerachtig tegen over.
Hier volg ik je niet echt. Mag ik niet weigerachtig staan tegenover partijen die hun beloften niet nakomen? Vreemd verzoek van iemand van jouw kaliber............
Of doel je hier op de partij die (gelukkig maar) de kans nog niet kreeg de uitvoer haar programma aan te vatten? Moet ik me d�*�*r niet weigerachtig tegen opstellen? Lijkt me een nog vreemder verzoek.

Help me uit mijn onwetendheid, zo verzoekt u: Superstaaf®

Citaat:
Mijn beste Superstaaf, je wordt oud!
Dat klopt.
Het alternatief 'jong sterven', leek me niet echt aantrekkelijk.