Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto
Nee dat doet hij niet.
Hij probeert bepaalde maatschappelijke problemen op de nek van anderen af te schuiven.
Dat is populistische volksmennerij, niets meer.
Daar zijn we het toch over eens.
Ik praat de reactie dan ook niet goed, ge moet beter lezen.
Ik geef gewoon oorzaak en gevolg aan.
Zoals al aangegeven, dat doe ik niet, stop met stropoppen aan te vallen.
Voor iemand die het recht op vrije meningsuiting voor islamofoben gelijk Wilders verdedigt, zijt ge wel snel om het anderen niet te gunnen.
Een beetje hypocriet, vindt ge niet?
|
Zeg wat begrijp je niet wanneer iemand zegt dat jou oorzaak en gevolg totale onzin is omdat niets rechtvaardigd dat je hiernee dreigt naar een Nederlands politicus? Dat toont juist aan dat de man een punt heeft, niet uit volksmennerij maar omdat links weigert in te zien dat er helemaal geen warme en solidaure samenleving is ontstaan maar wel een van naast mekaar leven waarbij vooral moslims worden aangezet om vanuit ene conflicthouding in deze samenleving te staan. Dat ontkennen is echt het doel waar Wilders steeds de bal instapt en zeer terecht, met blinden zoals u zal hij dit blijven doen.
Kun je die totaal belachelijk uitdrukking eens achterwege laten?
Je stropoppen komen mijn strot uit,wanneer mijn mening je niet bevalt reageer er dan niet steeds op, kinderachtig die houding!
Wie Wildersgeen vrije mening gunt bent u met uw gewauwel over "oorzaak"
waarbij u dan "het gevolg" zogenaamd afkeurt maar ja, er is wel een "oorzaak" he? Dat is impliciet zeggen dat zonder die oorzaak het gevolg er niet zou zijn, waarmee je dus wel begrip toont voor wat je zogenaamd afkeurt....