Los bericht bekijken
Oud 11 september 2010, 02:21   #1
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard Wij zouden met zen allen moeten eisen: dat alles wat kinderen aangedaan, in de toekom

Slachtoffertjes van seksueel misbruik. Slachtoffertjes van pesterijen, Slachtoffertjes door macht wellust in alle soorten instellingen, scholen en internaten enz. Is men bang de doos van Pandora te openen? Wij zouden met zen allen moeten eisen: dat alles wat kinderen aangedaan, in de toekomst niet kan verjaren en gerechtelijk vervolgd zal word. En dat niet alleen voor de volwassen daders uit de kerkelijke instanties. Wellicht zijn er zo ook gevallen in niet kerkelijk verbonden instellingen of internaten gebeurd. Maar blijkbaar durven deze slachtoffers nog niet te praten. Hebben zij meer zekerheid en tijd nodig.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden