Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Probeer hier nog maar eens tien VLD-ers bijeen te krijgen die nog altijd geloven wat Guy Snater snatert.
Wat niet wegneemt dat we met Dehaene even ver van huis zijn wat meer democratie betreft. Die rotvent vindt immers dat we al referenda hebben: de verkiezingen. 
|
Hier komen nog nauwelijks VLD'ers op dit forum... en terecht... want men moet heel veel goesting hebben om hier te blijven posten... en zelfs ook kijken... waarom?... nogal evident... zoveel betweters en afbrekers...
geen kritiek maar kritikasterij vieren hier hoogtij...
ik ben er nog eens geweest voor de reacties op mijn laatste postings...
ik heb ook beslist het fermetteke in Crisnée te kopen en het NL-talig gedeelte van B te verlaten... ik ga "de kooi" hier verkopen aan een Hollander die bereid is veel veel geld ervoor te geven... ik blijf dan in prachtig Luiks Haspengouw, het gedroomde buitenland van velen hier (want velen trekken er naar toe)...
soms kom ik nog een koffieke drinken bij de goede Limburgse kennissen en voor de rest ga ik naar een streek die niet alleen mijn roots omvat, maar waar ook nog meer serieuze mensen wonen... prachtige natuur... gezondere lucht....
men hoeft hier niet meer op te reageren want ik verlaat het scheld-samenraapsel-forum van Verstreken, VB, VNVA en sommige CD&V...
het ga jullie (niet) goed verder.... 
|
You know what? Nobody gives a fuck. 8)