Los bericht bekijken
Oud 14 september 2010, 05:32   #56
rookie
Staatssecretaris
 
rookie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 2.684
Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Discobitch Bekijk bericht
Klopt, maar het betreft hier niet enkel het spoor op zich, maar ook infrastuctuur voor treinonderhoud.

Bovendien is het zo dat als Brussel niet langer onder Infrabel komt te staan, men niet enkel nieuwe infrastructuur (treinwascabines, reparatiedepots, depots voor speciale voertuigen et cetera) moet aanleggen, maar dat men meteen ook de Brusselse verliest. .
treinwas : Leuven, Antwerpen Gent Oostende en Hasselt
reparatiedepots : Mechelen, Merelbeke(Gent) Oostende
depots voor speciale voertuigen ?? sinds de splitsing en openstelling van het spoornet voor andere IG zijn de wagons eigendom van de IG. Merelbeke en Mechelen doen nu al de speciale aanpassingen

Met andere woorden Schaarbeek en Vorst zijn perfect vervangbaar zonder enige meerkost enkel een rationele planning
__________________
не ходить вокруг да около
Draai niet rond de pot
rookie is offline   Met citaat antwoorden