Los bericht bekijken
Oud 14 september 2010, 21:02   #974
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik heb Artisjok nooit een religie zien promoten. Zou wel wat tegenstrijdig zijn met haar atheïstisch geloof. Wat ze wel doet is opkomen voor de rechten van een individu, zou jij ook eens moeten doen eigenlijk.
Artisjok komt enkel op voor de rechten van het individu indien het om het dragen van een hoofddoek gaat, een uiting van religie...als atheist?

Ik heb haar nog nooit zien opkomen voor het behoud of de rechten van ónze waarden, normen en cultuur, want die waarden en normen vindt ze eigenlijk maar niks, met de meeste ervan voelt ze zich zelfs niet verbonden.

Ik heb haar nog nooit passioneel zien opkomen voor de rechten van het individu om een swastika te dragen, een KKK puntmuts of een peniskoker!

Ik heb artisjok nog nooit zien opkomen voor de rechten van vlaamsbelangers om hun mening te mogen uiten - om een demonstratie te mogen houden - nee; madam opent zelfs een draadje; "het blijven racisten" over veralgemenen en stigmatiseren en over 1 kam scheren gesproken!

Ik heb haar nog nooit zien opkomen voor het recht van een individu dat tégen islamisering is - integendeel!
SDX is offline   Met citaat antwoorden