16 september 2010, 14:25
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje
Je vergeet dat Israel tot nu toe zijn oorlogen heeft gewonnen.Dus van verbannen worden
naar oost-europa etc is voorlopig geen sprake. Het is aan de verliezer om het hoofd te
b uigen, niet aan de winnaar.
Ondertussen noteer ik met het nodige jolijt dat arabieren als ze andermans grondgebied
in nemen dat grondgebied beschouwen als 'veroverd' gebied.
Nemen Joden gewoon terug wat hun lang geleden toebehoorde, dan heet dat landdiefstal.
Ja, ik heb al eens eerder gesuggereerd tot en met de laatste moslim in Europa naar
moslimgebied te deporteren en Israel naar de Franse Azurenkust te verhuizen. Geloof me, de Fransen zijn akkoord.
Liefhebbers? Gek, maar ik kan er geen vinden.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje
Kijk, we weten allebei dat heel wat van die nederzettingen gewoon zullen verdwijnen als
er ooit vrede komt. ALS.
Maar dat is geen reden om de Palestijnen nu al toe te staan dit of dat te eisen. Want elke eis van hun die ingewilligd wordt, beschouwen ze dus nooit als een teken van welwillend-heid vanwege Israel, wél als een overwinning voor hun en een nederlaag voor Israel.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL
De feiten zijn dat de Palestijnen in alle Israelisch-Arabische oorlogen bij de verliezers zaten en de Arabieren de veroorzakers ervan waren. Vervolgens wijzen zij elk concreet vredesvoorstel af al dan niet met een rakettenregen, terwijl het in hun belang is dat er vrede komt. Die houding vind ik volkomen onbegrijpelijk.
|
Allemaal correct. Geen speld tussen te krijgen.
Laatst gewijzigd door Antoon : 16 september 2010 om 14:26.
|
|
|