Los bericht bekijken
Oud 17 september 2010, 19:51   #117
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik heb de indruk dat de moderatoren van het forum van Le Soir héél lange en erg selectief-gevoelige tenen hebben.

Ik ben gebannen nadat ik aan een zekere 'jojoséphine' had gevraagd in wélke 'tolerante', 'kosmopolitische' en 'niet-racistische' hoofdstedelijke cultuur pakweg een jonge Marokkaan die pakweg een andere jonge Marokkaan voor 'sale flamand' uitscheldt zich had geïntegreerd (voorvalletje waarvan ik op de speelplaats van mijn school wel vaker getuige heb mogen zijn).

Bij La Libre Belgique ben ik buitengegooid nadat ik geprobeerd had een tekst te plaatsen waarin ik héél beleefd enkele vragen stelde betreffende het 'democratisch deficit' binnen België. Deze tekst was gedeeltelijk in het Nederlands (59%), gedeeltelijk in het Frans (40%) en gedeeltelijk in het Duits (1%) opgesteld.

Destijds was ik erg teleurgesteld, en dat wellicht omdat ik nog geloofde in de mogelijkheid tot 'dialoog'.

Tegenwoordig kan het mij allemaal niet veel meer schelen:

Brussel is nu helemaal van mij - ik heb de stad van Garry cadeau gekregen - en de Presse des Milles Collines mag de hemel op de blote knieën danken dat ik nog geen tijd heb gevonden om een deurwaarder op te bellen die ze op straat zal moeten zetten
Probeer eens bij Le Vif.
http://levif.rnews.be/fr/news/

Niets is leuker dan FDF-volk tegen de kast te jagen.

De selectie van opiniestukken van "Vlamingen" is ook interessant :

- Guido Fonteyn : "Une grande partie des cadres de la N-VA ne veut pas d’un accord qui sauvera la Belgique"
- Paul De Grauwe "Mythes flamands"
-Horresco referens Kristien Hemmerechts met nog erger.

Laatst gewijzigd door Sunny : 17 september 2010 om 20:01.
Sunny is offline