Wat ik eigenlijk wel eens wil weten
Nuja, elders heb ik al verteld dat ik een profiteur ben. Het vb slaat iedereen om de oren met eigen volk eerst. Ik heb de vraag al eerder gesteld maar wat bedoelen ze daar nu mee? Vreemdelingen, bepaald als vreemdelingen door het vb krijgen alle steun die ze nodig hebben. Dat wordt gehekeld door die partij maar wat doen die partij voor de "vlaming"? Ze krijgen of kregen via hun dotaties wel geld van de vlamingen maar wat kregen we ervoor. Veelkleurenfolders die de vlaming aanzetten om ruzie te maken met de allochtone buur, die onverdraagzaamheid t.o.v. van spelende kinderen acceptabel maakte. Het is, was natuurlijk eigen aan die partij om stemmen te halen bij elke mens die ergens ontevreden over was. Ontevredenheid over allochtone buren bracht hen al een eind op weg maar om nog te groeien diende zich meer onverdraagzaamheid aan.
Nu goed, ieder doet wat ie moet doen in eigen belang. De vb-er moet er niet voor onder doen t.o.v. de cd&v-er, spa-er,.... De andere partijen krijgen echter wel steevast het verwijt van VB dat ze allerhande vzw's oprichten om volgens hen criminelen te ondersteunen. Ik ben het dan wel niet eens met het vb dat elke allochtoon een crimineel is, heb dus ook geen probleem met de hulp die ze krijgen maar wat ik betreur, en dat geld voor alle partijen, is dat enige hulp voor "vlamingen" minder vanzelfsprekend is. Ten alle tijden zal enige discriminatie bestrijden, ook ten aanzien van mezelf. Met al het geld dat u ontvangen hebt had u net zo goed een vzw 'tje kunnen oprichten. Een vzw-je ten voordele van ook vlamingen maar in tegenstelling tot andere partijen die hier en daar nog iets aan de gewone mens gunnen houd u het geld voor uzelf. U gaat er prat op dat u de stem bent van de vlaming maar count me out. U heeft nooit iets gedaan voor de vlaming ook al kon u dat. U stak de dotaties liever in eigen zak. De andere partijen, al is het maar voor de schijn doen tenminste een poging.
|