Los bericht bekijken
Oud 19 september 2010, 18:41   #1
grimbergen
Banneling

Standaard Het vlaams belang verslikt zich.

Ach kom gasten. Dat is veel te weinig. Ik geloof hen niet. In antwerpen alleen weet ik al zeker van 2 scholen die uitsluitend voor halal gaan. Die barbaarse manier van slachten anno 2010 dat is pas erg. De belastingbetaler moet de keuze krijgen of dat barbaars slachten op hun kosten wel mag ! Linkse dwaallichten schaam je !!! Waarom eisen wij niet dat de moslims zich integreren? Dat ze hun barbaarse cultuur thuis uitoefenen is al erg genoeg. Ook op straat met hun achterlijke uitspraken over vrouwen zonder schaamdoek. Onze christelijke symbolen moeten overal wijken voor hun achterlijke en barbaarse cultuur. Het aanbidden van een pedofeet op zich is al weerzinwekkend.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...el-halal.dhtml

Dit is de mening van iemand op het forum van hln :

Wat is er mis met halal vragen sommige naïevelingen zich af. Ik ken een dierenarts die keurt in een slachthuis waar dikwijls halal slachtingen worden uitgevoerd, slachten zonder verdoving is gewoon barbaars vertelt die, en om te mogen halal te slachten moet het slachthuis jaarlijks nog een bijdrage leveren van 10 000 den euros aan de europeese moslinraad ergens in Parijs.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 19 september 2010 om 18:45.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden